Bislett Kebab House lanserer veganske pizzaer!

Min store drøm kommer kommer nå i oppfyllelse! Endelig kan jeg kjøpe pizza som alle andre, og kose meg med ikke bare en, men to forskjellige varianter når Bislett Kebab House nå lanserer pizzaer som er helt uten animalske produkter. Hurra!

Fra før har de vegansk kebab som har vært veldig populær, og som jeg har vært innom og kjøpt mang en gang, og nå altså pizza. Dette er bare helt nydelig!

Jeg var nylig på deres nye utsalgssted på Kalbakken med min bestis Håkon og fikk prøvesmake de nye pizzaene, og jeg kan love at de leverte både på pris, utseende og ikke minst smak. Her kan dere jo se uttrykket mitt fra jeg kom til jeg dro. Det var god stemning for å si det sånn!

Her er litt fakta som er verdt å få med seg om denne fantastiske nyheten:

  • De to pizzaene er helt uten egg, melk, kjøtt eller noe annet animalsk
  • De kommer med vegansk kebabkjøtt på og vegansk ost
  • Det veganske kjøttet stekes direkte i pizzaovnen
  • Prisen blir den samme som de andre pizzaene de har, 139 kroner
  • Du kan kjøpe to ulike veganske dressinger ved siden av, både sterk og vanlig
  • Osten som brukes er Violife for pizza og den smelter og smaker superdigg

Den kommer i to fantastisk gode varianter:

Vöner Classy : Vegansk ost, vegansk kebab, rødløk og forskjellig paprika

Vöner Spicy : Vegansk ost, vegansk kebab, mais, jalapeño og nachos

Når kommer den i salg?

Det skjønner jeg godt at du lurer på, og svaret er fredag 17. november kl. 18.00.

Denne datoen kan du dra innom Bislett Kebab House på Bislett, Kalbakken, Linderud, Sandaker, eller Carl Berner og kjøpe deg en pizza, eller til og med få en gratis smaksprøve! De serverer alle gjestene smaksprøver i tidsrommet mellom kl. 18 – 20.

Etter dette vil pizzaene være til salgs på alle de utsalgsstedene som nevnt over.

Les mer på facebook-eventet for lanseringen her!

Jeg gleder meg utrolig masse! Kommer du til å prøve de nye pizzaene?

Dette innlegget er skrevet som en del av mitt samarbeid med Bislett Kebab House. Alle foto er tatt av Bislett Kebab House.

 

Legg gjerne igjen en kommentar

