Endelig vegansk kebab i Oslo!

Wow! Nå skjer det virkelig mer og mer. Bislett Kebab har fått vegansk kebab og den var kjempegod.

Jeg var ute og tuslet og helt tilfeldig så jeg et skilt utenfor Bislett Kebab. Det sto «Kan vegetarisk kebab smake som vanlig kebab? JA. Prøv selv. Like god som en saftig kebab».

Jeg kunne nesten ikke tro mine egne øyne og gikk inn for å spørre. De viste meg pakken med vegansk «kjøtt» og det var helt uten egg og melk også, hurra!

Det var litt usikkert på om de hadde noen veganske dressinger. De sa til meg at de hadde en spicy dressing som var vegansk, men så fikk jeg høre av noen som hadde vært innom etter meg at den kanskje ikke var det. Så bare dobbeltsjekk når du er der med de om de har noe veganske dressinger. Man kunne også få krydder, ketchup, sopp og ananas.

Verden går virkelig fremover asså. Dette er bare såå kult!

One thought on “Endelig vegansk kebab i Oslo!

  1. Tilbaketråkk: Bislett Kebab får nå vegansk kebabdressing! | Veganmannen

Legg gjerne igjen en kommentar

