Podcast intervju og noen nyheter

Tida flyr virkelig fort! Jeg prøver jo å få inn innlegg her så ofte jeg kan, men ikke alltid tiden strekker til. Tenkte iallefall å skrive en liten oppdatering om hva som har foregått i det siste.

Jeg har nå fått fast jobb i Norwegian etter to år som vikar, og det er veldig gøy. Jeg jobber jo fulltid ved siden av alt jeg gjør med bloggen, kurs, festival osv så det er ikke så mye fritid. Jeg har derimot bestemt at jeg skal sette både podcasten min «Kongler og Gress» og kursfirmaet mitt med Jane «Veganplan» på pause inntil ubestemt tid, da det er altfor mye annet som skjer. Blant annet et par store nyheter som kommer veldig snart, så følg med. Jeg vet det er mange som hører på podden og som liker kursene våre veldig godt, men både jeg og Jane har altfor mye å gjøre og kurs krever veldig mye.

Angående podcast så har jeg forresten blitt
intervjuet i «Veganpodden» som er en helt ny pod og som du kan høre her. Var veldig hyggelig å være med i den. Følg den gjerne på facebook og Instagram.

Jeg har jo brent for dyrs rettigheter og veganisme i mange år, så jeg er utrolig glad for at jeg får jobbe med dette og forhåpentligvis være med å gjøre en forskjell.

Veganreisen min til Berlin i august er nå nesten fullbooket og det er utrolig gøy. Vil du være med så meld din interesse på www.veganreiser.no og husk å følg oss på facebook. Sjekk ut event her. Vi skal forøvrig ha stand på Oslo Vegetarfestival 13 og 14 mai, så kom veldig gjerne innom standen vår for en nyhet. Kan love det blir bra! Jeg skal også holde kokkekurs begge dager kl. 12.00 sammen med Jane fra Veganmisjonen. Gleder meg masse til det! Det er få sitteplasser så husk å kom tidlig.

Ellers bare gleder jeg meg mer og mer til vår og sommer, da jeg ikke er noe fan av vinter og kulde i det hele tatt. Har fått vært et par turer i det siste til Gran Canaria og Island så har fått kosa meg litt, men er jo veldig glad i vår og sommer i Norge.

Husk å følg meg på Snapchat @veganmannen :)

Legg gjerne igjen en kommentar

