Masse spennende på gang

Grønnsaker er best

Livet går altfor fort noen ganger og det er så mye jeg har lyst til å gjøre og få til, men tiden strekker rett og slett ikke til. Det vet jeg mange kan kjenne seg igjen i. Men, istedenfor å kutte ned på ting har jeg lagt til enda noen nye prosjekter. Jeg lærer vist aldri.

Et nytt år og nye muligheter. De siste par årene er det et par prosjekter jeg har hatt kjempelyst til å jobbe mer med, og nå er jeg i full gang med alle sammen. Vi får nå se hvordan det går fremover med alt annet som skjer, fulltidsjobb, familie, venner osv men jeg holder meg positiv enn så lenge og ser hvordan det går.

Jeg kan ikke si så mye ennå, men jeg håper dere vil følge med her og se hvordan ting utvikler seg fremover mot lansering. Jeg kan iallefall si at det blir noe helt nytt dere ikke har sett før, og et tidligere prosjekt som gjør et comeback. Jeg brenner så utrolig mye for vegansaken og vil så gjerne at folk skal spise mindre kjøtt, og derfor kommer nå disse nye prosjektene. Jeg gleder meg iallefall utrolig mye til å dele mer info med dere i de kommende månedene og håper dere liker det som skal skje.

I mellomtiden, ikke glem å følge meg på facebook, instagram, twitter og snapchat @veganmannen

Legg gjerne igjen en kommentar

