Oslo Vegetarfestival 2017

Oslo Vegetarfestival

Husk å hold av 13. og 14. mai til Oslo Vegetarfestival. Dette er årets event for alle som er interessert i vegetarisk mat. Jeg kan røpe at jeg skal holde kokkekurs i år og jeg gleder meg masse.

Datoen er satt for årets vegetarfestival og jeg gleder meg utrolig masse. Jeg skal holde kokkekurs i år pluss ha stand for Vegansk Julefestival og selge kule handlenett. Håper dere vil titte innom kurset mitt eller standen denne helgen.

kj%e2%94%9cpflottehandlenett

Hvor: DogA/Kulturkirken Jacob, Hausmannsgate 14-16
Når: Lørdag 13. og søndag 14. mai fra 11-18 begge dager
Billetter: Kan kjøpes på forhånd (goodiebags til de 500 første) eller kjøp i døra
Mer info: Sjekk ut hjemmesidene til festivalen eller følg de på facebook
Facebook-event: https://www.facebook.com/events/320292475037420/

Håper vi sees!

Legg gjerne igjen en kommentar

