Bare to dager igjen til Vegansk Julefestival!

chateauneuf_veganskjulefestival

Straks er helgen her jeg har jobbet så lenge med og som jeg har vært så spent på. På lørdag braker det løs med Vegansk Julefestival 2016!

kj%e2%94%9cpflottehandlenettJeg sitter akkurat nå og jobber med ti ting samtidig og skal få alt klart til festival. Om litt over en time blir jeg hentet av en kompis som skal frakte masse ting fra leiligheten min og Andre (frivilligansvarlig) til Chateau Neuf pluss hente masse stæsj over hele byen, blant annet ting til goodiebags hos NOAH, superkule handlenett, T-skjorter til de frivillige, bukker til å skrive info på utenfor lokalene og masse mer.

I januar allerede begynte jeg med å planlegge årets festival og tiden har flydd. Plutselig er helgen her og jeg gleder meg masse og gruer meg litt. Det er jo så mye som kan gå galt på et så stort arrangement. Men alle rundt meg sier at det kommer til å gå bra, så jeg må jo bare stole på det. Jeg håper iallefall jeg ser mange av dere på festivalen og bare kom bort og hils på om dere leser bloggen, det synes jeg er superkoselig og betyr mye! Jeg sitter jo som regel for det meste bak en data, så det å komme ut og hilse på folk er veldig koselig.

Meg og jentene på Radio Nova, ligger ute på nett!

Meg og jentene på Radio Nova, ligger ute på nett!

I dag har jeg vært på intervju på Radio Orakel, og snakket med Journalen. Ellers har jeg ringt litt rundt til media, men de er ikke supergira på veganske saker merkes det. Men, kanskje det kommer noen ellers skal jeg kjøre på enda hardere til neste år. Planlegger allerede neste års festival i hodet, hehe.

Så over til litt praktisk info. Festivalen er åpen fra 11-18 både lørdag og søndag og er på Chateau Neuf på Majorstuen. Superenkelt å komme seg til. Kjøp veldig gjerne billett på forhånd så er det gjort, pluss de 250 første med forhåndskjøpt billett på lørdag og de 250 første på søndag får med seg en supersmashing goodiebag med ting fra blant annet NOAH, Palais de the, Mytreat, Masala Magic, Økosjokolade, LUSH, Markedspool, Bioselect og flere.

Kjøp billett her!

Bli med på facebook-event her, event for etterfest her og les mer på hjemmesidene!

Trykk på bildet under for å se årets program, her er det masse spennende!

collage2

 

2 thoughts on “Bare to dager igjen til Vegansk Julefestival!

    • Hei, så hyggelig at du vil komme :) Det er vanskelig å si. Jeg aner ikke hvor mange som kommer.. Men i fjor var det folk i kø en time før, så hvis man har kledd seg godt så kan jo det være en ide?

Legg gjerne igjen en kommentar

