Bare en måned igjen til Vegansk Julefestival!

nr-1-1mnd-igjen

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til årets julefestival tar plass. Jeg gleder meg vilt masse, og det er utrolig gøy å se at det er så mange som er påmeldt på facebook-eventet og som også gleder seg!

26. og 27. november braker det løs på Chateau Neuf på Majorstuen i Oslo. Vegansk Julefestival er tilbake igjen. Nærmere 50 utstillere er på plass, mange inspirerende kurs- og foredragsholdere er klare og julepynten ligger klar i esker til å henges opp før festivalen åpner.

Besøk nettsiden for festivalen her!

Jeg ble som noen vet veggis da jeg var 12 år. Dette var 100 % av hensyn til dyrene. Det som var så rart da var at det var så mye negativitet rundt dette og jeg ble mobbet for

Sally fra appen Vegan Norway og meg

Sally fra appen Vegan Norway og meg på festivalen i fjor :)

valget mitt. Valget mitt om å ta hensyn til noen andre. Dette var forvirrende for meg i mange år og jeg synes selvfølgelig dette var utrolig vanskelig å forstå. Til den dag i dag som 34-åring så skjønner jeg fortsatt ikke at noen kan være negativ til at andre tar et godt valg. Hvorfor ikke isteden bli inspirert?

Det er derfor jeg startet denne festivalen. For å inspirere, motivere og engasjere. En vegansk livsstil kan være så fantastisk, ikke bare for dyrene men for deg selv og ikke minst miljøet. Og klarer man ikke å være 100 % veganer så kan man iallefall gjøre sin del og kutte drastisk ned på animalske produkter.

Jeg har jobbet veldig mye med denne festivalen så jeg håper flest mulig kommer ut og støtter opp om den. Jeg blir iallefall utrolig glad for hvert eneste ansikt jeg ser den siste helgen i november på festivalen!

Forhåndskjøp billett her og slipp å stå i kø!

Lurer du på hva du skal lage til jul? Hva med nøttestek? :)

Klikk på bildet under for å se hvilke utstillere som kommer i år :)

2 thoughts on “Bare en måned igjen til Vegansk Julefestival!

Legg gjerne igjen en kommentar

