Veganske pølser på Narvesen?

2013-01-16 17.07.59

Det er ikke så mange ting jeg savner som veganer i Oslo nå. Man kan få tak i god vegansk pizza, digg sjokolade, crepes og masse mer. Noe av det jeg savner derimot er å kunne stikke innom steder som Narvesen og ta meg en pølse når man har dårlig tid og har lyst på noe junk. Til høsten får man endelig denne muligheten!

Pølser på NarvesenFor noen måneder siden var jeg, Jane fra Veganmisjonen og Hilde fra Vegetarløperen invitert til å teste veganske pølser hos Narvesen. Vi var veldig spente på å smake de forskjellige pølsene, og vi ble absolutt ikke skuffet. Resultatet kommer i utvalgte Narvesen-kiosker til høsten.

– I takt med den voksende matinteressen blant våre kunder […] skal vi blant annet tilby veganske pølser i utvalgte butikker til høsten, sier sier kategorisjef, Georg Husebæk i Reitan Convenience til side3.

Jeg gleder meg masse til dette og håper det blir stor succee. Følg med på bloggen for oppdateringer om dette fremover mot høsten.

10 thoughts on “Veganske pølser på Narvesen?

Legg gjerne igjen en kommentar

