Verdens Vegandag 1. november

Norsk Vegansamfunn arrangerer vegantreff

Norsk Vegansamfunn arrangerer vegantreff

I dag er det verdens vegandag, og jeg måtte selvfølgelig feire med god mat og ikke minst kake. Norsk Vegansamfunn hadde arrangert vegantreff på Funky Fresh Foods, så jeg tok turen dit med et av mine favoritt-vennepar Elisabeth og John Are.

SAMSUNG CSC

Jeg spiste en sandwich med marinert tofu, aioli, marinarasaus og cashewnøtter. Kjempedigg! Til dessert var det rå kokoskake, meganam!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

En annen morsom ting i dag var at jeg skrev en artikkel til nettsiden 730.no om mine topp 20 kjøttfrie kjendiser i anledning at jeg har vært kjøttfri selv i 20 år i år. Woohoo! Sjekk ut artikkelen her.

Skjermbilde 2015-11-01 18.35.40

 

Legg gjerne igjen en kommentar

