Oppsummering av 2014

_MG_9806R-001Da var 2014 over og et nytt år er i gang. Jeg ser tilbake på året som har gått og det har vært et veldig flott år med mye spennende som har skjedd. Her er en liten oppsummering.

Helt i begynnelsen av året var jeg med på «Kakekrigen» på FEM. Det var en veldig fin opplevelse og jeg møtte masse flotte folk. I etterkant gjorde jeg også flere intervjuer med både blader, aviser, radio og tv. Veldig gøy.

Les intervju i Tønsbergs Blad her og NRK her.

2014-01-16 11.56.54

Jeg hadde rundt samme tid oppskrifter i «Nemi» som hadde tema vegetarianisme. Det var en stor ære å bli spurt, og jeg har lest bladet fast så lenge jeg kan huske. Det var stort!

2014-01-12 22.50.28

Jeg ble også intervjuet i «Bake» og hadde med to sider med oppskrifter på veganske kaker. Les mer her.

2014-03-21 08.54.06

2014-03-21 08.54.39

Jeg var også med i boken til juicedronning Carina Hultin Dahlmann «Superjuicy» og ble intervjuet i det svenske bladet «Vego».

SAMSUNG CSC2014-03-28 16.59.37Har også blitt intervjuet i Journalen, Vitamineksperten og i Ekko NRK P2.

Jeg og Jane fra Veganmisjonen.com begynte også i denne perioden med å ha veganske kokkekurs i Oslo. Dette har vi fortsatt med hele året og har hatt både introduksjonskurs, grillmat og julemat. Les hennes oppsummering av vårt kurs-år her.

Vi har også hatt kurs på både Oslo Vegetarfestival og Vegetarfestivalen i Halden i tillegg til kurs i både Bodø og Bergen.

SAMSUNG CSC

Vegetarfestivalen i Halden

SAMSUNG CSC

serie1w1000

serie12w1000

IMG_8848Helt på tampen av året ble jeg også invitert til «God Morgen Norge» for å lage julemat. Det er alltid så koselig å være der, og jeg er veldig fan av Wenche. Lagde soyaribbe som har vært en av mine mest populære oppskrifter på bloggen i år.

Ellers kan jeg nevne at jeg har hatt ca. 120.000 besøk på bloggen i år, har fått 2700 følgere på facebook og nærmere 1500 følgere på Instagram. Veldig gøy!

Vil samtidig takke alle som leser bloggen, enten det er ofte eller i ny og ne. Alle som kommenterer, liker, deler og sprer oppskrifter. Alle som kommer på kokkekurs.

Gleder meg til masse spennende i 2015 :)

 

4 thoughts on “Oppsummering av 2014

Legg gjerne igjen en kommentar

