Vegansk julemat på «God Morgen Norge»

10846850_10152850090457707_1846098987_n

I dag var jeg på besøk i Wenches kjøkken på «God Morgen Norge» for tredje gang. Det er alltid hyggelig å være der, og jeg skulle gjerne hatt en fast dag hver uke siden tiden går så altfor fort. Er jo så mye jeg vil vise frem, lage og fortelle om. Veganmat er ikke bare gress og kongler altså. Heldigvis.

Meg i sminken før opptak. En smule trøtt.

Meg i sminken før opptak. En smule trøtt.

Vi lagde soya»ribbe» som er en helt ny oppskrift jeg har kommet opp med nå til jul. Veldig enkelt og veldig godt. Man kan kjøpe soya steaks på www.veganlife.no eller på helsekost. Billig i pris og holder seg lenge.

Ved siden av hadde vi brekkbønner med appelsin, tyttebær, ovnsbakte poteter med kanel og en deilig brun saus. Til dessert lagde vi min veganske, glutenfrie, sunne og enkle pepperkakeis. Denne må bare prøves!

974460_10152850090027707_1748118307_n

Håper dere vil følge meg på www.facebook.com/Veganmannen, Instagram @vegdude og www.twitter.com/Veganmannen frem mot jul for oppskrifter og tips til vegansk julemat og godis.

6 thoughts on “Vegansk julemat på «God Morgen Norge»

Legg gjerne igjen en kommentar

