Vegansk julekalender

frukt juletre

Endelig kan jeg røpe hva jeg har jobbet med i det siste, nemlig en vegansk julekalender! Hver dag fra 1. desember til og med julaften så kommer det en ny oppskrift eller et juletips her på bloggen.

- Ikke spis oss! <3

– Ikke spis oss! <3

Håper dere vil ta turen innom for å se hva slags godsaker og digge retter jeg kommer til å dele med dere.

Jeg elsker jul, julemat, julegodis, julemusikk og (nesten) alt som har med jul å gjøre.

Så derfor vil jeg spre masse juleglede og snill julemat med dere i 24 dager til ende!

Her er første oppskrift. Hva tror dere det kan være? Kommenter under så trekker jeg en vinner 1. desember som får en førjulsgave i posten!

SAMSUNG CSC

27 thoughts on “Vegansk julekalender

Legg gjerne igjen en kommentar

