Intervju på Ekko på P2

ekko p2

For en ukes tid siden ble jeg oppringt av Sjur Sætre fra P2 og han lurte på om han kunne gjøre et portrettintervju med meg. Jeg trodde først det var tull, men så sjekket jeg nummeret hans på 1881 og så at det faktisk var han :)

Anywho, han kom til meg nå på mandag som var og intervjuet meg på butikken og hjemme mens jeg lagde mat. IMG_6875Han plukket ut litt grønnsaker og litt frukt som vi lagde juice av, spontanjuice som ble veldig god.

Sjurs juice (si det fort tre ganger om du klarer)

  • 1 appelsin
  • 1 eple
  • 2 tomater
  • 5 gulrøtter
  • En håndfull bladpersille
  • En raus bit ingefær
  • 1 lime
  • 1 boks med spirer

Så lagde vi jordskokk og linsesuppe med soyapølser og ostekake med sjokolade. Alt ble tatt opp og jeg skrævla masse som vanlig. Det var rett og slett en veldig hyggelig middag.

Her kan du høre innslaget.

Kaffe og kake på balkongen. Foto: Sjur Sætre.

Kaffe og kake på balkongen. Foto: Sjur Sætre.

Legg gjerne igjen en kommentar

