Oppskrift på vegansk thousand island dressing

SAMSUNG CSC

Jeg var alltid veldig glad i thousand island dressing da jeg var liten, spiste det ofte på salat. Dessverre inneholder kjøpedressingen egg, så etter at jeg ble veganer så har jeg ikke kunnet spise dette. Til min glede fant jeg ut i sommer at man enkelt kan lage denne dressingen selv, og det er enklere enn man tror.

Du trenger:

  • 3 dl majones (lag selv fra denne oppskriften)
  • 4 ss ketchup
  • 2 ss hvit eddik
  • 1 ss sukker
  • 1 raus ss agurkmiks
  • en klype salt
  • en klype pepper
Bland alt sammen i en bolle, og la det stå litt i kjøleskapet.

One thought on “Oppskrift på vegansk thousand island dressing

  1. Tilbaketråkk: Uke 3: Veganmannen Thomas presenterer menyen | Norsk vegansamfunn

Legg gjerne igjen en kommentar

