Grønn juice

SAMSUNG CSCHar ikke vært helt i form i dag, så bestemte meg for å lage en grønn juice som kunne tilføre litt god næring.

Man kan variere med forskjellig frukt og grønnsaker, men her er det jeg hadde i kjøleskapet og på benken som jeg bestemte meg for å bruke.

  • 2 grønne epler (m/skall)
  • 1 hel agurk
  • 1 håndfull bladspinat
  • 1 bit ingefær (jeg liker mye ingefær, men se litt an selv)
  • 1 hel sitron (men ta gjerne en halv)
  • 1 halv brokkoli

Dette ble til sammen ca. 650 ml med juice. Jeg drakk ca. halvparten, og tok resten på en flaske til frokost i morgen.

2 thoughts on “Grønn juice

  1. Mmmm så godt! Jeg føler man får en skikkelig vitalininnsprøytning når man drikker grønn juice. Jeg liker også å basere min på agurk og eple, og varierer det grønne; romanosalat, grønnkål, brokkoli osv. Og sitron :)

Legg gjerne igjen en kommentar

