Kokkekurs på Grønn Festival på Nesodden

SAMSUNG CSC

Søndag 31. august arrangeres det igjen Grønn Festival på Nesodden i regi av Miljøpartiet de Grønne. Jeg har vært der alle årene, og det har blitt en fast tradisjon å dra på. I år er jeg så heldig å ha bli invitert til å holde kokkekurs sammen med min flotte makker Jane. Vi har kurs kl. 12.00.

Vi har ikke helt bestemt oss ennå for hva vi skal diske opp med ennå, men det kommer til å bli veldig godt ;) Festivalen er helt gratis og har konserter, mat, stands og mye annet. Her er link til facebook event.

Håper vi sees!

4 thoughts on “Kokkekurs på Grønn Festival på Nesodden

      • Okey :) Nei, regnet ikke med det egentlig, så har jo spist litt ris – men ville bare være på den sikre siden :) Har du noen tips til å få i seg nok jern da? Jeg har mangel på jern fra før, men vet ikke om jeg må øke dosen med jerntilskudd da.

      • Hei, for kostholdsråd ville jeg rådført meg med en ernæringsekspert. Men man kan få jern i massevis av forskjellige ting, blant annet spinat, grønnkål, gojibær osv.

Legg gjerne igjen en kommentar

