Fire stjerners veganmiddag: Thomas

For de av dere som følger litt med på bloggen fra før så vet dere om «Fire stjerners middag» konseptet til meg og tre venner. Det er noe av det beste jeg vet, men litt stress på sin egen kveld ;)

Til velkomstdrink hadde jeg ferskpresset vannmelon og lime-juice med bringebær.

SAMSUNG CSC

Forretten min var løksuppe. Oppskrift fra Veganmisjonen. Den er bare fantastisk god og enkel å lage i tillegg. Husk å bruk en god veganost og fersk timian.

SAMSUNG CSC

Til hovedrett lagde jeg en av mine favorittoppskrifter, nemlig risotto med sopp, asparges, ruccola og cherrytomater. Se oppskrift her.

SAMSUNG CSC

Så var det tid for «underholdning» og det ble i parken ved meg. Vi gikk ut på gresset og spilte kubb og et par andre spill. Veldig gøy.

Fotor0621190716

Så var det tid for dessert. Jeg hadde laget ostekake med sjokolade og bringebærsaus. Se oppskrift her. Bringebærsausen var moste bringebær med litt sukker og kokosolje som var silt.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

I kveld er det Heidi sin tur, og siste kveld på denne runden. Blir spennende å se hva hun skal diske opp med og hvem som vinner! :)

2 thoughts on “Fire stjerners veganmiddag: Thomas

  1. Tilbaketråkk: Fire stjerners veganmiddag: Heidi |

Legg gjerne igjen en kommentar

