Frokostkurs på Oslo Vegetarfestival

SAMSUNG CSC

I dag har jeg vært på Oslo Vegetarfestival. Det er femte året det arrangeres og de har utvidet til to dager, så i morgen igjen er det åpent igjen fra 11-18. Jeg kommer til å skrive et lenger innlegg med mye bilder, men tenkte å skrive en liten sak om kokkekurset jeg hadde i dag sammen med Jane fra VeganMisjonen.com.

Vi hadde frokostkurs, og det var helt fullt med folk. Veldig gøy :) Etter en kort introduksjon så begynte Jane å lage svartbønnepostei med pepper. Se oppskrift her.

SAMSUNG CSC

Så lagde jeg tofu scramble med salsa, den ble veldig spicy og god. Se oppskrift her.

SAMSUNG CSC

Så lagde Jane sitt fantastiske mandel-og valnøttsmør med kanel. Det er en av mine favorittpålegg for tiden! Se oppskrift her.

Til slutt lagde jeg mandelmelk og cashewmelk. Hvorfor melke en ku når du kan melke en nøtt? Se oppskrift her.

SAMSUNG CSC

Takk til alle som kom, vi er tilbake igjen i morgen kl. 12.00.

2 thoughts on “Frokostkurs på Oslo Vegetarfestival

  1. Det var et kjempefint kurs, tusen takk! Hvilken foodprocessor var det dere brukte? Husker det var en Kenwood, men fikk ikke med meg modellen. Trenger en ny som er nok futt i til å lage det gode nøttesmøret vi lærte :D

  2. Tilbaketråkk: Oppsummering av 2014 | Veganmannen

Legg gjerne igjen en kommentar

