Intervju med meg i det svenske magasinet «Vego»

2014-03-28 16.59.37

En av mine favorittland å reise til er Sverige. Vi ferierte masse der med familien da jeg var liten og jeg har en del venner der nå som jeg liker å besøke. For ikke å snakke om at de har kommet veldig langt på veganfronten. Nå er faktisk 1 av 10 svensker vegetarianere. Jeg lurer på hva statistikken er for Norge, men vi begynner heldigvis å bli flere og flere her også.

Nylig lanserte Sverige også sitt første veganske matblad, «Vego». Jeg ble veldig glad da de tok kontakt for å spørre om jeg ville bli intervjuet til det nyeste nummeret, og takket selvfølgelig ja til det. Jeg fortalte om hvordan det var å være med på «Kakekrigen», og har med en oppskrift også.

Jeg håper mange vil støtte opp om dette magasinet. Det kan bestilles her. Følg de gjerne også på Instagram @vegomagasinet.

2014-03-28 16.58.57

3 thoughts on “Intervju med meg i det svenske magasinet «Vego»

  1. Tilbaketråkk: Oppsummering av 2014 | Veganmannen

Legg gjerne igjen en kommentar

