Essentially juice i Oslo

SAMSUNG CSC

Nylig oppdaget jeg «Essentially» og deres juicer. De holder til både her i Oslo og i Dubai. De tilbyr forskjellige juicer og plantemelk. Jeg testet ut noe av det de kan tilby, og har valgt å skrive litt om hver.

SAMSUNG CSCOrange roots

Denne består av gulrot, eple og ingefær.

Den hadde en deilig lukt av ingefær, akkurat passe med gulrot og alt i alt veldig god! Det er også tre smaker jeg liker veldig godt, så det er nok en av mine favoritter.

SAMSUNG CSCRed roots

Denne består av rødbet, gulrot, eple, appelsin, selleri og ingefær.

Den har en deilig jord-lukt, fantastisk farge og overraskende søt og god. Dette er nok min favoritt av alle. Jeg er jo veldig glad i både ingefær og rødbet.

SAMSUNG CSCGreen juice

Denne består av agurk, selleri, eple, spinat, persille, sitron og ingefær.

Dette er den jeg gledet meg mest til, men det var kanskje litt mer agurk og sitron enn jeg er vant med. Kanskje jeg ville hatt i litt mer eple. Men absolutt noe jeg kunne blitt vant med.

SAMSUNG CSCG.F.A

Denne består av grapefrukt, eple og fennikel.

En syrlig og god juice, med et hint av eple. De bruker vist ikke mer enn 20 % eple i juicene, noe som er veldig bra. Mer grønnsaker til folket.

SAMSUNG CSCCashewmelk

Denne er laget av cashewnøtter, vann, agavesirup, kakaosmør, vanilje og havsalt.

Denne var kremete, fyldig og med deilig kokossmak. Den var kornete og deilig, som et lite måltid.

Les mer om Essentially og deres produkter på www.essentially.no.

2 thoughts on “Essentially juice i Oslo

Legg gjerne igjen en kommentar

