På lansering av boken «Superjuicy»

SAMSUNG CSC

For en ukes tid siden var jeg på lanseringen av den nye boken «Superjuicy» av Carina Hultin Dahlmann. Jeg er stor fan av hennes forrige bok «Juicy», så gledet meg veldig mye til denne nye boken, som har mer fokus på grønne juicer.

Da vi kom fikk vi en spicy og digg velkomstshot med masse ingefær, sitron og hvetegress.

SAMSUNG CSC

Jeg hadde med meg min gode venninne Jane, som blogger på veganmisjonen.com, og møtte også en god kompis som heter Sten. Vi koste oss med masse god juice, sunn is, flotte goodiebags og masse hyggelige folk.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Jeg er for øvrig også med i boken, noe jeg er veldig glad for å ha blitt spurt om :)

SAMSUNG CSC

Boken til Carina kan kjøpes overalt, og jeg anbefaler den på det varmeste!

SAMSUNG CSC

 

3 thoughts on “På lansering av boken «Superjuicy»

  1. Tilbaketråkk: Oppsummering av 2014 | Veganmannen

Legg gjerne igjen en kommentar

