Intervju i Tønsbergs Blad

2014-01-16 11.56.54

Jeg har kanskje nevnt det før, men jeg er egentlig fra Tønsberg. Har bodd de siste 4-5 årene i Oslo, og trives godt her. Men er også veldig glad i Tønsberg. Uansett, i dag hadde Tønsbergs Blad et intervju med meg, og jeg kom til og med på forsiden med bilde. Ikke verst. Det var i anledning med «Kakekrigen», og at jeg er deltager der fra og med neste uke. Mandag til torsdag fra 20.30 finner dere meg på FEM. Jeg er den eneste som baker vegansk gjennom begge sesonger, så det er veldig spennende. Men håper jo selvfølgelig det blir mer vanlig etter hvert å være med på sånne ting som veggis og veganer. *krysser fingrene*

Hvis dere vil lese intervjuet med meg kan dere kjøpe avisa i dag (om dere bor i Tønsberg), ellers kan dere bare klikke her så kan dere også få lest det. Luksusen med internett :) I tillegg ligger det videoklipp med meg ute også, så dere kan få se hvordan jeg klarer meg på tv-ruta.

Her er skjermdump av meg og dommerne, Monica Csango og Lars Lian.

Screenshot 2014-01-16 19.15.57

Legg gjerne igjen en kommentar

