Veganmannen i Nemi?

Nemi vegetar

Jeg har lest tegneserien Nemi helt siden jeg var 18 år, det er altså 13 år siden. Jeg har de fleste bladene, bøkene og selvfølgelig må jeg ha julenummeret hvert år. Jeg tror veldig mange kan identifisere seg med Nemi, og det gjelder selvfølgelig meg også. En annen ting som jeg alltid har likt med Nemi er at hun er vegetarianer, og kjemper for dyrs rettigheter.

Lise Myhre som tegner Nemi er inget unntak, hun har stilt opp for dyrene i mange sammenhenger og er et fantastisk forbilde som jeg har mye respekt for.

Men du lurer sikkert på overskriften i dette innlegget? Vell, jeg kan med stor glede avsløre at jeg har hele tre sider med veganske oppskrifter i det neste nummeret av Nemi som kommer ut 13. januar. Jeg håper dere liker oppskriftene jeg har med der, og går ut og støtter det nummeret som har vegan-fokus gjennom hele. Dette blir absolutt et «collectors item» for enhver veggis og veganer vil jeg tro.

Dette er virkelig en drøm som kommer i oppfyllelse for meg, og jeg er utrolig glad og stolt over hvor langt Veganmannen har kommet :) Tusen takk igjen til alle som følger meg, og som støtter meg i arbeidet for å promotere vegansk kost.

ps: klikk på bildene for å se de litt større!

Nemi veg

10 thoughts on “Veganmannen i Nemi?

Legg gjerne igjen en kommentar

