Intervju på God Morgen Norge og Morgennytt

Screenshot 2013-12-06 18.12.22

De siste dagene har jeg vært så heldig å få være på både «God Morgen Norge» og «Morgennytt» for å snakke om veganisme og jul. Jeg tror det er mange som lurer på hva vegetarianere og veganere spiser i julen, som er kjøttindustriens mestselgende høytid. Det er jeg veldig glad jeg kunne få snakke mer om.

Jeg har vært på GMN en gang tidligere, og lagde da søtpotetpai og sjokolademousse. Nå var det nøttestek med tilbehør som var på planen.

Screenshot 2013-12-06 18.17.05

Wenche er så koselig og hun er veldig interessert i å lære mer om veganmat. Både før og etter sending fikk jeg snakket mye med henne om dette. Jeg stiller gjerne opp igjen og igjen :) Kanskje fast hver mandag kunne vært noe?

Mandag hadde jeg og Jane fra bloggen VeganMisjonen.com blitt invitert til Morgennytt. Vi tok med litt nøttestek-blanding, vegisterkaker og cupcakes for å vise frem. Det var en utelukkende positiv sak om veganisme, og det var veldig deilig. Ofte kan det komme litt rare spørsmål, men journalisten var veldig saklig og virket genuint interessert. Forfriskende :)

thomas morennytt

8 thoughts on “Intervju på God Morgen Norge og Morgennytt

Legg gjerne igjen en kommentar

