Tilbake på God Morgen Norge

2013-10-01 15.55.39

Hurra! Nå førstkommende fredag skal jeg tilbake til «God Morgen Norge» på TV2 og lage mat med Wenche. Jeg var så heldig å få være den første til å lage veganmat med henne, og nå får jeg muligheten igjen. Jeg går på ca. 09.00, og vi skal lage nøttestek med diverse tilbehør. Gleder meg!

Fant ikke bildene fra forrige gang jeg var der, så brukte like gjerne et bilde av meg og en katt til dette innlegget. Funker det også ;)

Håper vi «sees» på fredag!

4 thoughts on “Tilbake på God Morgen Norge

  1. Hei, takk for en fin oppskrift. Jeg så på og det så veldig godt ut ;) Men hvor kan jeg finne oppskriftene på vegadillene(var det rett)? Vil lage dette på julaften sammen med nøttesteken.

    Tenkte å ha noen friske krydder i også som persille og koriander.

Legg gjerne igjen en kommentar

