Fire stjerners middag hos meg

sam_0119

Da var vi i gang med ny runde av «Fire stjerners middag». Tidligere denne uken var det USA-tema hos meg og her er hva jeg lagde :)

Som velkomstdrink lagde jeg en drink som heter «Arnold Palmer». Det er halvparten is te og halvparten lemonade. Det var det mest amerikanske jeg fant av velkomstdrink.. Men jeg synes den ble god.

sam_0077

Til forrett lagde jeg «kylling»-nuggets med honey dijon saus og selleri. Veldig enkelt, men godt. Nuggetene kjøpte jeg på Sunkost Gunerius, dressingen var fra iherb.

sam_0082

Til hovedrett måtte det selvfølgelig bli en saftig burger med pommes frites og bacon dressing.

sam_0084

sam_0089

Til dessert hadde jeg lagd sjokoladekake med jordbær.

sam_0116

Det ble også litt leker, konkurranser og smågodt.

sam_0123

Gleder meg til de andre kveldene, legger ut om det snart :)

8 thoughts on “Fire stjerners middag hos meg

    • Hei, jeg kjøpte godis på en godtebutikk ved Brugata som har en del godteri uten gelatin, og en del av det igjen som er uten E-120 (lus) og annet tull :) Veldig mye bra der!

Legg gjerne igjen en kommentar

