Verdens vegandag!

DSC_0705

Ja, dette er min middag i dag da. Grapefrukt og rødvin. Neida. Er bare et bilde fra et intervju jeg gjorde for noen måneder siden.

Beklager at det har vært så stille fra meg i det siste. Har jobbet mye med en vegetarisk julemesse som går av stabelen om bare 5 uker, så har jeg vært i USA og besøkt lillesøstra mi, pluss jobbet med noen spennende andre prosjekter som jeg snart skal skrive litt mer om her på bloggen.

Men, grunnen til dette innlegget var jo at det er verdens vegandag i dag! Ja, hva det egentlig innebærer i praksis er kanskje ikke så altfor mye. Spesielt her i lille Norge. Men det har vært noen stands og markeringer her og der, pluss det er jo fint at vi veganere kan ha vår egen dag vi også.

Jeg kan jo samtidig nevne at bloggen min fyller 1 år i disse tider. Tiden går fort, men det har vært veldig gøy å kunne dele litt av livet mitt med dere og hva jeg spiser :) Vil si tusen takk til alle som titter innom, enten daglig eller nå og da. Og alle som kommenterer og liker siden min på facebook. Tusen takk!

Ønsker alle en flott helg, og en god halloween for de som skal feire i helga :)

Legg gjerne igjen en kommentar

