Dyrevernseminar 4. oktober

1239864_1407450102815778_1684856172_nFredag 4. oktober er det «Dyrenes Dag», og i den anledning arrangerer Nettverk for dyrs frihet, NOAH – for dyrs rettigheter, Dyrebeskyttelsen Norge, Norsk vegansamfunn og Norsk vegetarforening dyrevernseminar på Litteraturhuset. Les mer på nettsidene til arrangementet, eller meld deg på facebook eventet.

Jeg har takket ja til å være konferansier denne dagen, og jeg gleder meg veldig :) Jeg har jo vært engasjert med dyrevern i mange år, og har jobbet for blant annet NOAH, Peta, SPCA, WFFT og The Aark. Her er et par bilder av noe av det jeg har fått vært med på:

Var leder for NOAHs sirkuskampanje i flere år, jobbet hardt med å forby dyr på sirkus. Besøk www.sirkus.info for mer informasjon.

Var leder for NOAHs sirkuskampanje i flere år, jobbet hardt med å forby dyr på sirkus. Besøk http://www.sirkus.info for mer informasjon.

Har engasjert meg mye også i kampen mot tyrefekting. Har demonstrert flere ganger i Spania, og på dette bildet var vi utenfor den spanske ambassaden.

Har engasjert meg mye også i kampen mot tyrefekting. Har demonstrert flere ganger i Spania, og på dette bildet var vi utenfor den spanske ambassaden.

Her fra et gammelt "naken"-løp for Peta i Spania :)

Her fra et gammelt «naken»-løp for Peta i Spania :)

Og dette var fra et par år etter i en annen demonstrasjon med representanter fra 40 land!

Og dette var fra et par år etter i en annen demonstrasjon med representanter fra 40 land!

Har også delt ut veldig mye løpesedler og snakket med veldig mange folk om dyrs rettigheter :)

Har også delt ut veldig mye løpesedler og snakket med veldig mange folk om dyrs rettigheter :)

IMG_0865

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

317288_10150387095137707_1041257939_n

100_0064

Jobbet med elefanter og andre dyr som hadde blitt rehabilitert fra underholdningsindustrien i Thailand for WFFT.

Jobbet med elefanter og andre dyr som hadde blitt rehabilitert fra underholdningsindustrien i Thailand for WFFT.

Demonstrerte på et event hvor paven var i USA med tusenvis av mennesker.

Demonstrerte på et event hvor paven var i USA med tusenvis av mennesker.

Har også gjort endel spennende demoer med Peta, blant annet denne hvor vi var nakne og blodige i en stor kjøtt-forpakning.

Har også gjort endel spennende demoer med Peta, blant annet denne hvor vi var nakne og blodige i en stor kjøtt-forpakning.

100_0214

Og her er et par intervjuer jeg har gjort for NOAH, og en reklame jeg jobbet med:

Håper vi sees 4. oktober! :)

 

3 thoughts on “Dyrevernseminar 4. oktober

  1. Fytti f*** så rå du er!
    Herregud sier jeg bare.
    Ble helt utrolig inspirert til å gjøre det samme nå jeg. Du har virkelig pågangsmot, det skal du ha! Skulle vært flere mennesker som deg her i verden.

  2. Tilbaketråkk: Uke 3: Veganmannen Thomas presenterer menyen | Norsk vegansamfunn

Legg gjerne igjen en kommentar

