Throwback Tuesday: Veganer i Barcelona

2012-07-31 20.12.23På tide igjen med et lite tilbakeblikk, denne gangen fra turen til Barcelona med Omar og Jonas. Er jo en stund siden, men kan jo skrive litt om turen uansett :)

Jeg må innrømme at jeg var litt naiv i forhold til hva slags vegantilbud de kom til å ha der. Det viste seg å være mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Det ble nøtter, smoothie og frukt de første dagene for å si det sånn. Vi dro på noen ganske dårlige vegetarsteder også, men de orker jeg ikke å skrive om engang (ja, de var såpass dårlige).

Heldigvis oppdaget jeg det fantastiske stedet «Gopal», følg de på facebook her for mer info. De hadde smoothies, burgere, kaker, juice, pølse i brød, stekte potetfries og mye mer. Var der ca. to ganger om dagen resten av turen :)

2012-08-03 12.59.222012-08-03 12.58.30Rett oppi gata for «Gopal» er det også en helt vegansk butikk som heter «Vegania».

2012-08-06 13.42.55

2012-08-06 13.43.052012-08-06 13.43.13

 

Til de av dere som skal til Barcelona så anbefaler jeg å lete opp noen steder på forhånd som dere kan dra på. Jeg skrev ikke opp alle steder vi var på dessverre, og tok ikke så mye bilder (var der før jeg startet denne bloggen).

Her er liste over steder man kan dra på fra Happy Cow.

 

 

6 thoughts on “Throwback Tuesday: Veganer i Barcelona

Legg gjerne igjen en kommentar

