Vegetarfestivalen i Halden

2013-08-24 13.24.25

Forrige helg ble det arrangert vegetarfestival i Halden for første gang. Det var en nydelig dag med godt vær, masse flotte utstillere og hyggelige folk. Jeg skulle ha kokkekurs og hadde gledet meg veldig til det!

Jeg lagde vegetarburgere med kikerter og soltørket tomat, og til dessert ble det mandeltrøfler. Jeg fikk hjelp av min venninne Elisabeth som stekte burgere til smaksprøver etter kurset.

1185020_3451402619200_867126394_nKurset gikk veldig bra, og det så ut som om folk likte maten :) Det ble til og med et oppslag i Halden Arbeiderblad. Last ned artikkelen her.

Jeg fikk også vært sammen med min kule nevø Leander. Hele familien min tok turen ut for å støtte festivalen. Det ble jeg veldig glad for!

1208519_10151825445890129_2018004005_nHer er litt flere bilder fra festivalen:

This slideshow requires JavaScript.

Husk å følg Vegetarfestivalen på facebook for å få informasjon om en eventuell festival neste år, besøk de også på nett på www.vegetarfestivalen.no.

 

 

6 thoughts on “Vegetarfestivalen i Halden

  1. Åhh,flinke dere var da!:) Hadde vært gøy å vært der selv:)
    Håper lillesøss var til noe hjelp da:D<3
    Jeg får be hun lage det til meg og mannen når hun kommer på besøk!:D

Legg gjerne igjen en kommentar

