Innspilling av «Kakekrigen» på FEM

2013-08-09 14.35.51Da kan jeg endelig avsløre at jeg er en av deltagerne på den nye serien «Kakekrigen» som skal gå på FEM. Serien begynner nå i høst, og jeg er den eneste som baker uten animalske produkter :) Kom hjem fra innspilling i København for noen dager siden.

Programleder er Fridtjof Nilsen, og dommere er konditor Lars Lian og journalist og blogger Monica Csango. Jeg kan dessverre ikke fortelle så mye mer ennå, eller legge ut flere bilder. Men det kommer.

Her er deltagerne i min gruppe første dagen, veldig flott gjeng!

2013-08-07 21.43.09Må jo nesten dele med dere middagen vi fikk på hotellet den ene dagen, det var helt fantastisk!

2013-08-08 18.49.43På flyplassen i København var det faktisk endel vegansk mat. Blant annet kunne man få wraps, suppe m.m med tofu.

2013-08-09 18.42.06

2013-08-09 18.42.10

Sist men ikke minst var det en stor sjokoladebutikk der var massevis med digg, vegansk sjokolade.

2013-08-09 19.34.17

11 thoughts on “Innspilling av «Kakekrigen» på FEM

  1. Herregud så fantastisk!! Vet du om det blir sendt på nett? Skal flytte til USA, så får ikke tilgang til norske kanaler.. håper inderlig at det blir sendt på nett!
    Når du er inne på veganmat på flyplasser, vet du om de har noe som helst alternativ på Gardermoen? Skal dit om en uke ca, og er usikker på om jeg bør satse på å finne meg mat der, eller burde lage selv. Noen tips?

    Maten på bildene så forresten helt fantaastisk ut. Visse ikke at Københavs flyplass hadde de tilbudene! Nam :D

    • Tusen takk :) Gardermoen er ganske så dårlig på veganmat, men jeg vet de har noe vegan sushi der pluss frukt, nøtter, smoothie, kaffe med soyamelk og lurer på om de kan ha en liten (kjedelig) salat.. Ellers er det ikke allverdens :/

  2. Tilbaketråkk: Uke 3: Veganmannen Thomas presenterer menyen | Norsk vegansamfunn

Legg gjerne igjen en kommentar

