Avskjedsfest for lillesøs

2013-07-14 23.21.22

Min lille nevø Leander og jeg :)

I går hadde vi avskjedsfest hjemme i Tønsberg for min lillesøster Heidi som skal flytte et år til USA og jobbe i Disney World. Jeg har jobbet der selv i to år, og nå er det hennes tur. Hun skal jobbe i den norske paviljongen i Epcot. Det blir et spennende år for henne med mye moro :)

Lars og jeg :)

Lars og jeg :)

Jeg og Lars bestilte mat på en asiatisk restaurant og tok med oss. Jeg hadde bakt en bløtkake med bringebær syltetøy og ferske jordbær med soyakrem, blåbær og bringebær på pynt i form av det amerikanske flagget :) Vell, prøvde iallefall.

2013-07-14 17.06.07

Vår venninne Christin-Helen hadde laget en sjokolademousse kake med peanøtter og sjokolade fra Vegetarbloggen. Den var veldig god!

2013-07-14 18.11.10

Kommer til å savne deg Heidi! <3

Storesøster Camilla, lillesøster Heidi og meg.

Storesøster Camilla, lillesøster Heidi og meg.

 

Legg gjerne igjen en kommentar

