Intervju på God Morgen Norge

2013-05-03 09.27.09Jeg har lenge hatt lyst til å lage veganmat med Wenche på «God Morgen Norge», og har fått høre av venner og kjente at det kan jeg bare drømme om. Men i går ble jeg faktisk ringt av TV2 som spurte om jeg ville komme i studio og lage mat. Fantastisk!

Jeg bestemte meg for å lage en søtpotet-pai, og en sjokolademousse-pai til dessert. Begge oppskriftene finner du på nettsidene til TV2. Det ble litt liten tid til å snakke om alt jeg ville få frem, men det var utrolig hyggelig å være med og Wenche er virkelig helt super! Håper hun blir inspirert til å lage mer vegansk fremover. Jeg hjelper gjerne til med oppskrifter, eller kommer tilbake igjen :)

2013-05-03 11.40.44

Skal som sagt ha stand på Oslo Vegetarfestival i morgen fra 11-18 på DogA. Så må løpe tilbake til bakingen. Vi kan friste med nydelige ostekaker med pasjonsfrukt og mango, deilige cupcakes, brownies, kaker og godis. Alt er helt fritt for animalske produkter.

Vi sees i morgen? :)

Velkommen også til alle de nye besøkende som har tittet innom bloggen pga intervjuet i dag, jeg skal legge ut masse gode oppskrifter og tips i de neste dagene som kommer så følg med. Følg meg gjerne også på www.facebook.com/veganmannen.

2013-05-03 09.19.53

 

9 thoughts on “Intervju på God Morgen Norge

  1. Mmm, nam! Så flott at du fekk spreie det gode bodskapet på God Morgen Norge! Den beste måten å motarbeide fordommar og feilinformasjon på er at flest mogleg får høyre korleis det eigentleg er å vere veganar (og vegetarianar).

  2. Ett ord: FETT!
    Har ikke fått sett opptaket ennå, men du er så flink og omfavnende og en super representant for oss veganere i Norge. Stolt!
    Håper det blir mer av dette. Veggismat en dag i uka med Wenche hadde jo vært topp! :)

  3. Tilbaketråkk: Intervju på God Morgen Norge og Morgennytt | Veganmannen – mitt liv som veganer

Legg gjerne igjen en kommentar

