«Vegofesten» i Örebro 27. april

vegofestenNå på lørdag skal jeg og Veganista på en vegetarfestival i Örebro, Sverige og jeg gleder meg så mye! Det er gratis inngang, masse foredrag, workshops, mat, kokkekurs, kunstutstilling og musikk.

Hvis dere har fri og mulighet til å dra, så kanskje vi sees der? :) Legger ut langt innlegg etter jeg kommer hjem igjen.

For info om flere vegetarfestivaler, se min oversikt her på bloggen som jeg nettopp oppdaterte.

Les mer om festivalen her.

2012-12-16 13.08.35

 

Legg gjerne igjen en kommentar

