Oslo Vegetarfestival 2013

oslovegetarfestivalLørdag 4. mai arrangeres Oslo Vegetarfestival for fjerde gang. Denne gangen er det på DogA (Norsk Design og Arkitektursenter) i Hausmannsgate 16, midt mellom kulturkirken Jakob og Elvebakken videregående skole.

Foto: nyebilder.no

2012: Mye god mat, og god stemning!       Foto: nyebilder.no

oslo vegetarfestival stand chrisFestivalen er den første av sitt slag i Norge, og hvert år har den vokst mer og mer. Kokkekurs, foredrag, stands, mat og mye mer. Jeg anbefaler sterkt å ta turen innom!

I 2010 hadde jeg og en venninne stand med konseptet «Det lille kakehuset», og vi hadde lagd muffins i forskjellige smaker. Gulrotkake, krydderkake, brownies m.m. Vi solgte faktisk ut alt vi hadde :)

I 2011 hadde jeg kokkekurs hvor jeg lagde ostekake med blåbærlokk og sjokolademousse-kake.

I 2012 var jeg bare der for å kose meg, og spise masse god mat. Men i år blir det stand igjen! Jeg og bloggeren Veganista skal ha cupcakes, kaker, cookies og godis! Så håper dere vil ta turen innom standen vår :)

Foto: nyebilder.no

Foto: nyebilder.no

dogakart

(klikk på bildet for å se større kart)

For å komme dere til festivalen kan dere ta trikk 11, 12, 13 eller 17 eller buss 30 eller 31 til Hausmanns gate og gå bort (2 minutter), eller buss 34 eller 54 til Calmeyers gate.

  • Åpningstiden er fra 11-18
  • Inngangspris er kun 50 kroner

Les mer på www.oslovegetarfestival.no og se oversikt over alle som skal ha stand, pluss holde kokkekurs/foredrag.

Håper vi sees!

Foto: nyebilder.no

Flinke Heidi og Synne som arrangerer festivalen.                                     Foto: nyebilder.no

One thought on “Oslo Vegetarfestival 2013

  1. Tilbaketråkk: Og vinneren av lommeboken ble… | Veganmannen – mitt liv som veganer

Legg gjerne igjen en kommentar

