Throwback Tuesday: Kokekurs med Norsk Vegetarforening

CIMG0202I 2010 var jeg og min venninne Heidi på kokekurs med Norsk Vegetarforening. Det var like etter at jeg hadde flyttet fra Tønsberg til Oslo, og jeg synes det var superspennende å se hvor mye spennende mat man kunne lage. Jeg tror jeg skal prøve å dra på leting etter oppskriftene i skuffer og skap her så jeg kan lage maten igjen, alt var kjempegodt!

I dagens innlegg tenkte jeg å dele litt bilder med dere fra det vi lagde. Det ble blant annet «mock duck», nudler med grønnsaker og stekt tofu og smuldrepai med skogsbær. Nam!

 

One thought on “Throwback Tuesday: Kokekurs med Norsk Vegetarforening

Legg gjerne igjen en kommentar

