Premiemiddag hos Tommy

Som jeg skrev om for en ukes tid siden så var det jeg som ble den heldige vinneren av vår den siste runden av «Fire stjerners middag» :) Mandag denne uken var det premiemiddag hos Tommy. De andre skulle lage tre retter og jeg trengte bare å møte opp. Veldig digg! Spesielt etter første dag i ny jobb.

Til forrett hadde de laget Tommys fantastiske sommer-ruller med hoi sin saus og spicy saus. Denne gangen hadde han brukt biter av mango i rullene i tillegg. Det ble veldig godt.

2013-02-18 19.19.37

Til hovedrett hadde de gjort klart soyapølser og pinnebrød til å steke i peisen. De hadde også laget en fantastisk guacamole til å ha på etter steking.

2013-02-18 20.07.50

2013-02-18 20.15.00Til dessert hadde de laget sjokoladecupcakes.

2013-02-18 20.38.30Jeg tok med litt gelatinfritt smågodt jeg hadde kjøpt i Amsterdam til ekstra dessert :)

2013-02-18 20.47.33Gleder meg masse til neste runde, følg med på bloggen videre for hva vi disker opp med.

 

 

5 thoughts on “Premiemiddag hos Tommy

Legg gjerne igjen en kommentar

