Reklame for «Hele Norge baker»

hele norge baker reklame

Jeg har vell ikke skrevet før på bloggen at jeg tar litt reklame oppdrag i ny og ne. Har også vært litt innom på tv og film også. Synes det er veldig gøy. Nå har jeg endelig vært i en reklame som har noe med mat å gjøre, så da måtte jeg dele den med dere :)

Det er for det nye reality programmet «Hele Norge baker» på TV3. Jeg kommer absolutt til å følge med, og tror det kan bli veldig gøy.

Jeg er altså ikke med i selve programmet, men kunne vurdert det om det blir en sesong to for å vise hvor mye digg man kan lage uten egg og melk ;) Hva med for eks. rå ostekake med appelsin og blåbær, gulrotmuffins, sjokolade og peanøttsmørcups, brownies eller sjokolademuffins med marshmallows?

4 thoughts on “Reklame for «Hele Norge baker»

  1. Jeg så den på You Tube- du var så søt og flink!! :D
    Og jaa, veganske kaker er jo sååå godt, og mye enklere å lage enn de man må piske egg osv til. Pluss at de er sunnere, spesielt de raw selvsagt.
    God helg :D

Legg gjerne igjen en kommentar

