Den siste uken i bilder

Har spist nudler, grønnsaker og vårruller.

Har spist nudler, grønnsaker og vårruller.

Har lagd pizza med spicy soyapølse, løk, paprika og soyaost.

Har lagd pizza med spicy soyapølse, løk, paprika og soyaost.

Har fått meg en ny ekstrajobb på hotell.

Har fått meg en ny ekstrajobb på hotell.

Har spist spinatsuppe på "Fragrance of the heart" på Glassmagasinet.

Har spist spinatsuppe på «Fragrance of the heart» på Glassmagasinet.

Hadde lillesøster på overnatting som la igjen en fin beskjed til meg og Lars før hun dro :)

Hadde lillesøster på overnatting som la igjen en fin beskjed til meg og Lars før hun dro :)

Har spist grønnsaksbiffer med wok og bernaisesaus.

Har spist grønnsaksbiffer med wok og bernaisesaus.

Fant en nydelig vegansalat på Deli De Luca på Majorstuen.

Fant en nydelig vegansalat på Deli De Luca på Majorstuen.

Har spilt inn en veldig fin reklamefilm som kommer på TV3 snart.

Har spilt inn en veldig fin reklamefilm som kommer på TV3 snart.

Har lagd supergode skolebrød.

Har lagd supergode skolebrød.

Ha en super helg! Legger ut innlegg i helgen om Gøteborg-tur!

10 thoughts on “Den siste uken i bilder

  1. Søte Thomas, den reklamen gleder jeg meg til å se!!
    Og du, er Fragrance of the heart en vegansk/veganvennlig restaurant jeg ikke har hørt om? Den suppen ser heavenly ut, og jeg vil så gjerne ha suppe nå (fryser ihjel her på dette iskalde rommet!).
    God helg :)

  2. Så masse fine bilder! Og vegansalat på Deli de Luca! Syns alltid de bare har sånne med feta og kylling og greier, men fra nå av skal jeg holde øynene åpne! :)

Legg gjerne igjen en kommentar

