På lansering av boken «Juicy»

2013-01-10 19.25.08

I går kveld var jeg på lanseringen av den nye boken «Juicy» av Carina Hultin Dahlmann. Det er en bok med tips, råd og oppskrifter for å lage din egen juice.

Som jeg har skrevet om på bloggen tidligere denne uken så har jeg begynt å lage egen juice, og liker det veldig godt. I denne boken får man mange gode oppskrifter som man kan prøve seg frem med og også gjøre til sine egne om man vil.

2013-01-10 19.32.28

Isteden for champagne i glassene så var det deilig ferskpresset juice. Det var også hjemmelaget sunn snacks og jeg snakket med mange interessante og hyggelige folk.

2013-01-10 19.47.45

2013-01-10 19.51.16

Vi fikk også med oss goodiebag med boken, sjokolade (usikker på om de var vegan siden det var kun tysk innholdsfortegnelse), en liten boks med Cocosa, og en bitteliten søt flaske med Udo’s Choice. Elsker små søte vareprøver av ting! :)

2013-01-10 19.24.58

2013-01-10 22.21.37

I kveld skal jeg på 4-stjerners middag hos Tommy (den siste kvelden for denne gang). Legger ut innlegg i morgen om hva vi fikk! Gleder meg :)

5 thoughts on “På lansering av boken «Juicy»

  1. Ååå, juice er så godt! Jeg må (minst) ha min daglige! Ikke vanskelig å doble frukt/grønt inntaket med en juice eller to i løpet av dagen.
    Gleder meg til å se hva for noe godt dere fikk hos Tommy :D

    • Legger ut innlegg straks om min juice faste i helgen som har vært :) Middagen hos Tommy ble utsatt siden han plutselig ble akutt syk og måtte legge seg på sofaen. Men vi skal ta det igjen til uka.

Legg gjerne igjen en kommentar

