Bloggen min i 2012

Her er litt blogg-statistikk for 2012:

  • Bloggen hadde 30.000 visninger i fjor (jeg begynte å blogge i slutten av august)
  • Antall lesere går opp og ned for hver dag, men jeg har hatt over 2000 visninger på en dag på det meste
  • Lesere fra 48 land har vært innom bloggen min
  • Det har vært mange kommentarer på innleggene, men den som har kommentert mest har vært blogger Ragnhild Nordrum. Tusen takk til alle som kommenterer, det betyr mye.

Her er mine mest populære innlegg:

2012

4 thoughts on “Bloggen min i 2012

  1. Så koselig Thomas! Jeg skal bli flinkere til å kommentere igjen. Har vært dårlig i det siste og prøvd å begrene datatid veldig så jeg heller kan hvile. Men når jeg har bra dager leser jeg her inne :)

Legg gjerne igjen en kommentar

