Vel overstått julemesse!

2012-12-16 12.51.39

Juletallerken fra «Gå Vegan» :)

I flere måneder nå har jeg jobbet med den vegetariske julemessen som ble arrangert i går for første gang. Det er Norsk Vegetarforening som står bak, og jeg har vært prosjektleder. Det har vært utfordringer langs veien, men utrolig gøy å være med på!

Vi var på Sagene Samfunnshus og Sagene Kulturverksted og hadde en egen mathall, mange flotte stands, kokkekurs og foredrag. Det var mellom 600-700 besøkende og vi har bestemt at det blir julemesse igjen til neste år – helt sikkert!

Det var flere som kom bort til oss og sa mange fine ord om messen, og det setter vi enormt stor pris på. Tanken er å utvide veganmat til flere og åpne øynene for en ny verden av gode matopplevelser som ikke trenger å innebære lidelse eller død for andre.

Her er noen av bildene jeg fikk tatt i hui og hast mens jeg løp rundt. Er det noen som tok noen fine bilder vi kan bruke, så send gjerne til meg på mail: thomas@vegetar.com.

16 thoughts on “Vel overstått julemesse!

  1. Takk for en fantastisk messe, Thomas! Jeg koste meg skikkelig – det er så skjelden man møter så mange bra folk på et sted, men den dagen var sånn! :) Gleder meg allerede til neste år!

  2. Kjekt å møte deg Thomas! Og heeeerlighet så mye mat jeg gikk glipp av den dagen ser jeg, skulle gått meg en runde litt tidligere, men sånn går det når man er litt surrehode.

Legg gjerne igjen en kommentar

