Første søndag i advent

julestemning

Var en liten tur på byn i går, og i dag har jeg slappet av hjemme og jobbet med den vegetariske julemessen som tar plass om kun to uker. Gleder/gruer meg! :) Håper dere får til å komme.

Når 1. desember kommer så er det noen faste ting jeg må ha for å kose meg i tiden fremover mot jul. En ting er å lage appelsinkalender med nellikspiker.

appelsinkalender

Har jo også fått med flott vegansk sjokoladekalender fra Veganlife. Må prøve å holde meg til en luke om dagen…. Har også kjøpt julerøkelse på apoteket.

kalender og røkelse

Noen synes kanskje det er litt harry, men jeg må også ha peis på dvd på tv-en. Synes det nesten blir varmere bare av å ha den på ;) Kjøpte den på Clas Ohlson. Har ekte peis også i leiligheten her, men har ikke blitt så kaldt ennå at jeg har begynt å tenne i den.

peis på dvd

Hva må dere ha i adventstiden for å forberede dere frem mot jul?

Legg gjerne igjen en kommentar

