Dagens frokost

frokost

Dagens late frokost besto av brødskiver med hjemmelagd majones, vegansk «kjøtt»-pålegg fra Viana og agurk. Jeg har vell ikke akkurat lagt skjul på at jeg liker mat som er relativt likt kjøtt i konsistens og smak. Noen vil kanskje si dette er litt rart, men smaken er som baken :) Det var litt kaldt da jeg sto opp så lagde meg også en stor kopp grønn te med eple-honning.

Veggispålegget kan man få kjøpt på diverse helsekostbutikker, og kommer i flere forskjellige smaker: prima, roast og velami.

veggis "kjøtt"pålegg

I dag skal jeg handle inn endel mat rundt omkring i byen, legger ut et eget innlegg om det senere. Skal lage et par middager til venner i helgen, og tenkte også å lage kake. Har funnet oppskrift på en rå appelsin og blåbær ostekake. Den ser helt amazing ut!

Ha en flott helg! :)

2 thoughts on “Dagens frokost

Legg gjerne igjen en kommentar

