Konkurranse – vinn vegansk sjokoladekalender!

For det første er det kjøttfri mandag, for det andre har jeg publisert nøyaktig 100 innlegg, og for det tredje er det snart jul. Dette betyr veganmannens aller første konkurranse! :)

Her om dagen fikk jeg en vegansk sjokoladekalender av Veganlife i posten. Bestemte meg for å kjøpe inn et par ekstra å lodde ut på bloggen.

Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Det er kun lov med en kommentar per person. Du kan øke sjansene for å vinne ved å skrive om denne konkurransen på din egen blogg og legge igjen en ekstra kommentar med blogg-link.

Konkurransen varer frem til torsdag 29, da blir to vinnere trukket tilfeldig og jeg sender ut i tide til 1. desember. Lykke til!

39 thoughts on “Konkurranse – vinn vegansk sjokoladekalender!

  1. Kjøttfri mandag burde det være hele uken, for det andre gratulerer så masse med 100 blogginnlegg :-D og for det tredje, gi meg litt juleglede ved å fõre meg med noe jeg aldri har smakt før. Nemlig vegansk julekalender. Nam?¿ :D

  2. Jeg har alltid hatt lyst på en sånn! :D ..Men ellers tror jeg mamma er villig til å sponse en sånn vegansk Plamil-julekalender, siden jeg ikke fikk tak i Moo Free noe sted. Er jammen vanskelig å få fatt i!

  3. Jeg var ikke like rask som veganmammaene med å få tak i en sjokoladekalender, så hadde vært fint med en sånn til advent :)

    Emma Helen Rasmussen

  4. Moo free! Fantastisk! :) Gratulerer med 100 innlegg, dette er den koseligste bloggen jeg følger. Er godt å få vegansk input når man ellers drukner i fiske-kjøtt-spise-mentalitet..;)

  5. Hurra for kjøttfri mandag (og resten av uken). Gratulerer med 100 super inspirerende blogg innlegg! Hadde vært fantastisk å vinne kalender, har veldig lyst å prøve den! :D

  6. Åhh, heeeei! De var utsolgt da jeg skulle kjøpe. Moo free er så bra fordi de i tillegg til å være vegansk heller ikke bruker soya i sjokoladen sin (som jeg er intolerant mot), og det er sjelden vare har jeg funnet ut… :)

  7. Woohoo! Jeg er steinblakk nå, så får ikke kjøpt kalenderen før desember har begynt, så det hadde vært veldig stas å vinne en. Ellers: Jeg leser bloggen din nesten hver dag, skal bli flinkere til å kommentere ;)

  8. Ååå jeg har kjempelyst på! Akkurat blitt veganer og har bursdag 1.desember, så det hadde vært koselig å få det i gave! :)

  9. Oi oi! Håper jeg vinner! *krysser fingre og tær* Hvis ikke, blir dette min første jul uten sjokoladekalender, noe som er kjipt. (Blir uansett hjemmelaget sjokolade, men kalender har alltid vært en del av min desember, så det hadde vært kult å vinne. :))

  10. Så gøy med konkurranse! Min første jul som veganer feires i år, supergøy å se at det finnes veganske alternativer til nåmer eller mindre alt! :D gratulerer med 100 innlegg forresten, gleder meg til flere julemat innlegg, for jeg trenger virkelig litt inspirasjon :)

    Vet du forresten om det finnes vegansk cottage cheese?

  11. Gratulerer med 100 flotte innlegg, Thomas!! :D Jeg har overhodet ikke noe imot å vinne da jeg ikke har hatt sjokolade-julekalender på mange år! Visste nemlig ikke at det fantes vegansk julekalender. But now I do, yoohooo! :)

  12. Tusen takk til alle som har kommentert og blogget, nå er konkurransen avsluttet og jeg har trukket to vinnere. Hvem som har vunnet blir publisert senere i dag her på bloggen :)

Legg gjerne igjen en kommentar

