Oppsummering av helgen

Har vært syk de siste dagene, men har likevel vært ute og fartet bittelitt.

På fredag tok jeg en spontantur på Eataly Ristorante på Aker brygge med en venninne for å spise pizza. Jeg spurte om de kunne legge på litt flere grønnsaker siden jeg ikke skulle ha ost, og det var greit. Så fikk med artisjokk og et par andre ting, er bare litt vanskelig å se på bilde over. Tok på olivenolje, kvernet salt og pepper. Den ble veldig god!

Det ble også tid til en veldig god bringebærdrink.

Lagde også muligens en av tidenes største smoothies til morgenen i dag. Jeg er jo forkjøla så slang i masse klementiner, kiwi, gojibær og alt jeg fant som hadde C-vitamin i seg.

Har også hatt lillesøster på besøk fra lørdag til søndag. Maten vi lagde glemte jeg å ta bilde av, men det ble pizza, pølser og potetstappe med grønnsaker og i dag ble det nudler, vårruller og chilli saus siden ingen av oss orket å gå på butikken og jeg lagde det første og det beste jeg fant i frysern/skapet. Men, det ble veldig godt.

Vårrullene kjøper jeg på A-mat i Osterhausgate. De er billige og helt ok i smak.

Rettelse: Har tidligere skrevet at nudlene fra Mr. Lee er veganske, men dette er usikkert så har fjernet det fra innlegget.

Har dere hatt en fin helg? :)

8 thoughts on “Oppsummering av helgen

Legg gjerne igjen en kommentar

