Phad Thai, drinker og «Alt for Norge»

I går kveld hadde jeg min gamle roomis Abril på middag. Jeg bestemte meg for å lage phad thai. Lagde min egen vri på denne oppskriften. Men den var mer eller mindre ganske lik.

Kunne egentlig tenkt meg å bruke enda mer tofu, den ble veldig god. Slang på litt næringsgjær og en teskje med liquid smoke også. Anbefaler også å ha masse masse lime og peanøtter.

Jeg ser ikke så veldig mye på tv egentlig, men streamer litt serier. Men jeg elsker serien «Alt for Norge» på TVNorge. Har fulgt med alle tre sesongene, og det var veldig spennende i kveld. Jeg må innrømme jeg hadde håpet Jessica (som er semi-veggis) skulle vinne, eller Jonathan. Han var så glad i Norge :) Men det gikk som det gikk, for de av dere som så på.

Abril som var på besøk bodde jeg med før, og det var veldig koselig å se henne igjen. Vi lagde drinker med frosne bringebær, eplejuice, sitron, absolut gräpevine og litt sukker. De ble megagode! Vi lagde også supergode muffins, legger ut på bloggen snart!

2 thoughts on “Phad Thai, drinker og «Alt for Norge»

Legg gjerne igjen en kommentar

