Jeg lover – jeg skal bli flinkere!

De siste par dagene har jeg ikke vært så veldig flink til å legge ut innlegg.. men jeg lover jeg skal bli flinkere. Jeg jobber fulltid på hotell og med diverse prosjekter ved siden av så det er ikke alltid nok timer i døgnet til alt man vil gjøre.

Noe jeg jobber med nå er blant annet Vegetarisk Julemesse som går av stabelen søndag 16. desember. Håper flest mulig får mulighet til å være med denne dagen – jeg tror (vet) det kommer til å bli veldig bra! Den kommer til å være på Sagene Samfunnshus her i Oslo hele dagen, og vi kommer til å ha masse flotte stands, spennende kokkekurs og inspirerende foredrag.

Var nylig i Sverige på harry-handel, legger ut innlegg med masse produkt-tips i mårra. God helg! Og tusen takk til alle som titter innom bloggen min, legger igjen kommentarer og liker innlegg på facebook :) Setter stor pris på det!

7 thoughts on “Jeg lover – jeg skal bli flinkere!

  1. Hei! Fin blogg du har, men du treng ikkje ha dårleg samvittigheit for å ikkje legge ut innlegg ein dag eller to. Betre med gode innlegg når dei kjem, enn hastverksinnlegg for å temmast oss lesarane. ;)

  2. Hei! Hvilket hotell jobber du på? Kanskje du ikke vil legge det ut.. men hvilken kjede kanskje? Jeg jobber hos en turoperatør for øyeblikket, og søker nemlig masse jobber innen hotell!! Jobber i ett vikariat som går ut i november, så begynner å få litt dårlig tid.. Har en bachelor i turisme fra England og jobber jo med turisme nå, men får bare avslag!! :( Noen tips?

      • Sjekk Finn, Thon, Choice, Rica og Scandic hver eneste dag, og har 13 søknader ute som ikke er besvart, så veit lissom ikke hva mer jeg kan gjøre egentlig. Har sendt 40 søknader så langt i år. Sender også åpne søknaer til hoteller jeg kunne tenke meg å jobbe på.
        Jaja… takk for hjelpen likevel! Ordner seg vel til slutt.

Legg gjerne igjen en kommentar

