Tofu heaven på Rice Bowl

Jeg bodde i Thailand i 4 måneder i 2006 og jobbet på et redningssenter for dyr. Da forelsket jeg meg helt i thai-mat. Det er flere gode steder her i Oslo som kan lage veganmat, men en av mine favoritter er Rice Bowl og Risbolle.

Bildet over er nummer 25 som har cashewnøtter og masse tofu! Store saftige biter med marinert hærlighet <3

Jeg har faktisk aldri prøvd meg på å lage thai selv, men har veldig lyst til å lære meg. Hvis noen har en god vegansk thai-oppskrift på lur, så legg gjerne igjen en kommentar under med link eller oppskrift.

4 thoughts on “Tofu heaven på Rice Bowl

Legg gjerne igjen en kommentar

