Veganpizza på Peppes

Var innom Peppes Pizza i Bergen i går for å hilse på en venninne og det viste seg at de kunne lage vegansk pizza til meg :) Så da slo jeg selvfølgelig til med det!

Det var masse grønnsaker på (ikke så lett å se pga salaten). Tok på masse olivenolje, salt, pepper og chilli krydder. Den ble fantastisk god!

Rettelse: Har fått en melding om at bunnen kanskje ikke er vegan allikevell, så vær litt obs på dette! Fikk beskjed at den kunne lages vegan, så usikkert.. Hvis noen er i Oslo, så er pizzaen på Hells Kitchen vegan, og veldig god! :)

Hva liker dere å ha på pizza?

12 thoughts on “Veganpizza på Peppes

  1. GODT!! Jeg spiser ikke pizza kjempeofte, synes det blir ganske så tørt uten ost. Men jeg har spist det noen ganger på Olivia, og det er faktisk ganske godt hvis jeg får masse oliven og artisjokker (min favoritt) på. Servitørene synes jeg er rar da :P

  2. Den nye menyen til Peppes har veganske pizzabunner!

    Sitat e-post fra Peppes salgsleder i dag:
    Det er animalsk løype i vår ekte ost ettersom Peppes Pizza ønsker ost av høy kvalitet. Vi beklager at dette ikke tilfredsstiller alle.
    Selve pizzabunnen er derimot fri for egg, melk og ost.

    Vi jobber for øvrig med en oppdatert innholdsdeklarasjon for kundene våre. Denne blir tilgjengelig på peppes.no i nærmeste fremtid.

  3. Eg har fått hekta på tofulaflar på pizza. Og so må eg alltid ha aromasopp eller sjampinjong på, og har som regel lauk og oppraspa gulrot i botnen. Og so lager eg dressing av alproyoghurt, ketsjup og diverse krydder, til å ha oppå. : D

Legg gjerne igjen en kommentar

